• ساعت : ۹:۲۴:۳۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ 
  • کد خبر : ۱۹۰۶
اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به فولاد امیركبیر كاشان

نخستین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی» با حضور برندهای سازمانی و تجاری کشور از جمله فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، چادرملو، ملی مس، نفت ستاره خلیج فارس، همراه اول، بانک ملی و... که در این عرصه صاحب نام هستند، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت‌های مسؤولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها» عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسؤولیت اجتماعی در این دوره انجام گردید.

«مسؤولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسؤول، به عملکردی فراسازمانی می‌اندیشد و کمک می‌کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسؤولیت اجتماعی حرکت کند. در این جشنواره، به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب‌و‌کار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

با همین رویکرد، فولاد امیرکبیر کاشان موفق شد در این جشنواره بنابر انتخاب کمیته داوران، «نشان عالی مسؤولیت اجتماعی ۵ ستاره» را کسب نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.0.12.0
    V6.0.12.0